Gyakran Ismételt Kérdések
- Kérdéseimmel, észrevételeimmel hova fordulhatok?
- Bárhova kérhetek kiszállítást?
- Rendelésem utólagos módosítására van lehetőség?
- Lemondhatom a megrendelésemet? Elállhatok a megrendeléstől?
- Hol tekinthetem meg az Általános Szerződési Feltételeket?
- Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
- Mikor kapom meg a számlát a vásárlásomról?
- Mikor kapom meg a megrendelt árut?
Keresse ügyfélszolgálatunkat az info@analogszeged.hu +36-62/551-888 telefonszámon.
Az ország teljes területére szállítunk, egységes áron.
Természetesen a szállítmány feladása előtti napon 10 óráig van lehetőség a módosításra. Speciális, egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.
Az internetes vásárlásokra a 17/1999. (II. 5.) számú, a a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet vonatkozik. Amíg a szállítmány nem került feladásra lehetőség van a rendelés lemondására. Amennyiben a megrendelt termék(ek) már kiszállításra kerültek a rendelet szerinti elállásra van lehetőség. Elállás esetén a visszaszállításról a megrendelőnek kell gondoskodnia. Az elállás a következőkre nem vonatkozik: nem rendeltetésszerűen használt vagy sérült termékekre, személyhez kötött, egyedi megrendelésekre
Az Általános Szerződési Feltételeket bármikor megtekintheti a weboldalon.
Amennyiben regisztrált vásárlónk, a Profil oldalra belépve megtekintheti a korábbi megrendeléseit.
A számlát minden esetben mellékeljük a küldeményhez.
A szállítási határidőt több dolog befolyásolhatja ( Pl. raktárkészlet, fizetési mód ). Minden megrendelés visszaigazolásakor tájékozódhat a szállítás körülbelüli napjáról ügyfélszolgálatunknál.