Gyakran Ismételt Kérdések


  • Kérdéseimmel, észrevételeimmel hova fordulhatok?
  • Bárhova kérhetek kiszállítást?
  • Rendelésem utólagos módosítására van lehetőség?
  • Lemondhatom a megrendelésemet? Elállhatok a megrendeléstől?
  • Hol tekinthetem meg az Általános Szerződési Feltételeket?
  • Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
  • Mikor kapom meg a számlát a vásárlásomról?
  • Mikor kapom meg a megrendelt árut?

Keresse ügyfélszolgálatunkat az info@analogszeged.hu +36-62/551-888 telefonszámon.

Az ország teljes területére szállítunk, egységes áron.

Természetesen a szállítmány feladása előtti napon 10 óráig van lehetőség a módosításra. Speciális, egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.

Az internetes vásárlásokra a 17/1999. (II. 5.) számú, a a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet vonatkozik. Amíg a szállítmány nem került feladásra lehetőség van a rendelés lemondására. Amennyiben a megrendelt termék(ek) már kiszállításra kerültek a rendelet szerinti elállásra van lehetőség. Elállás esetén a visszaszállításról a megrendelőnek kell gondoskodnia. Az elállás a következőkre nem vonatkozik: nem rendeltetésszerűen használt vagy sérült termékekre, személyhez kötött, egyedi megrendelésekre

Az Általános Szerződési Feltételeket bármikor megtekintheti a weboldalon.

Amennyiben regisztrált vásárlónk, a Profil oldalra belépve megtekintheti a korábbi megrendeléseit.

A számlát minden esetben mellékeljük a küldeményhez.

A szállítási határidőt több dolog befolyásolhatja ( Pl. raktárkészlet, fizetési mód ). Minden megrendelés visszaigazolásakor tájékozódhat a szállítás körülbelüli napjáról ügyfélszolgálatunknál.